兩個聚會

吹水閒話愛沙尼亞、拉脫維亞、立陶宛(之行)

顏冊報名處

快一年了,照片還在整理遊記還在寫,但想先談。交流的可以是旅行、交流、公幹、長短住,甚至是成長生活的經歷。歡迎攜物攜照片。茶點費每人10元。時間是8月22日星期六下午。

《我們的暑期作業》十週年重聚

顏冊報名處

大學畢業十年了,他們的迎新營也是十年前的事了。十年前跟朋友合拍紀錄片《我們的暑期作業》,十年過,想邀請當年被拍的人(主要是1999年入讀中文大學的同學,當年參與迎新的準第二三四年同學,還有另一些受訪者)參加片子的十週年聚會。9月5日星期六下午。

7 Responses to “兩個聚會”

  1. hidy Says:

    為我們社會的未來建言
    —告全港市民書

    http://hkdeclaration.blogspot.com/2009/06/blog-post_24.html

  2. eric.spanner Says:

    (樓上宣傳留著,稍後有話會說。)

  3. goethe Says:

    我對個聯署內容冇咩意見,事關佢想將咁多野炒埋一碟叫人聯署,咁又唔知由邊講起。

    不過,係米中大傳統﹖點解幾次聯署都要講自己係邊到出身﹖我話自己係「野雞大學校友」時,又可唔可以講埋自己係「沙田友暨麻甩仔暨保守自由主義者暨安達充支持者再暨上海電氣忠實擁護者」﹖

    左翼較多講既「身份政治」,係衣種聯署就野野都發揮到至極點。

    丫,我幾鐘意周思中個身份。

  4. 肥力 Says:

    見你靚仔先答呢個 :p

    聯署未細讀,但聯署已經搞出一壇blog筆戰,另話啦。因為未細讀,唔講。

    至於出身,嗯,我以為個譜系係咁:以前興大字報,中大唔興落學生證號碼,留就留「書院學系邊年入學」,你睇香樹輝明報個欄就知點格式。甚至,學生會大會o的人都係咁自報門戶。成為不成文規矩後,就被發揚光大o卦。係咪身份政治,我以為,呢個比「身份政治」傳入香港(八字尾九字頭)更早。殊途同雞(唔歸喇今次)囉如果要話。

    如果要半認真半開心,甚至全開心,可以照你咁落款o架!但,「上海電氣」呢四隻字,可能要你有排解囉。股票嘛。你可以留意某o的自介,其實同你o既玩法差唔多。

  5. goethe Says:

    拿拿拿,中大傳統﹖所以,我從來都唔聯衣種署。我亦都好好奇,究竟唔係中大既人,為咩要留「香港市民」四隻字落去囉。

    又,個筆戰,我冇認真睇。因為,其實就咁睇個十點「具體建議」,我又覺得,個水準真係,係米周澄小妹妹有份寫﹖

  6. 肥力 Says:

    唔簽有何緊要,但就係因為中大? :p 至於o個四隻字,冇o既,「行規」o卦,行規之下,冇乜深究行規點解係行規,亦冇乜深究點解要跟,至少我認為我有可能會係咁。

    至於水準,都係因為未睇,唔可以打實分,但唔會有好大期望,因為估計至少起草者有閱歷限制。而起草者,我無資料喎;你諗到周澄,因為佢出名o的?

  7. JY Says:

    Eric Spanner, 剛剛在梁巔巔, 港男大力, Bittermelon, 夕陽西下的Hana, TinTinBright和HKEric那裡留言講, 我那貌似梁朝偉的男朋友走失了, 他日常的活動範圍係喺新界東至港島東之間遊蕩同(目及)嘢, 嗜好係自言自語, 咁啱, 佢都係姓梁的, 所以叫巔巔佢地, 如有看到他既話, 唔該叫佢返番屋企啦, 話俾佢知佢女朋友等緊佢咁話啦.

    同樣, 叫埋Eric Spanner你, 如果你看到類同或疑似人物既話, 唔該你都順便down一聲啦 jy

Leave a Reply